Att leva med en gravidhjärna...

Jag blev så trött när jag kom hem från barnmorskan, det var som att luften gick ur mig. Somnade framför en film, men nu är jag vaken igen. Bebis sparkar, det är svårt att få sammanhängande sömn då.
Har helt glömt det här med middag idag.. antingen får det bli en sen middag, eller så får det bli smörgåsar resten av kvällen. Det här med att glömma saker börjar bli ett vanligt fenomen för mig.. brukar alltid ha stenkoll på allt, men jag kan förlägga mobilen, nycklarna och precis vad som helst. Satt o åt äpple förut, och när tre fjärdedelar var borta tänkte jag för mig själv att "men, var är resten av äpplet? Jag har inte ätit upp mer än halva, jag är stensäker!". Man är inte riktigt sig själv..


Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ja men man kan ju hoppas på att det inte är allt för lång tid tills dess :)

2008-12-17 @ 21:53:12
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0