Bondefinalen

Så rörd jag blev när Hanna valde Elias, de såg så kära och gulliga ut :) Brukar inte bli så lätt rörd av tv- program och filmer annars, men nu för tiden är det inte långt till tårarna. Tyckte f.ö att Peter valde fel. Per har jag ingen åsikt om, han verkar så tråkig! "Jag kan engelska, jag har varit i London o så.. Då kommering wiii dåwnstärs". Haha.

Nu ska jag fortsätta tv- kvällen med det något annorlunda programmet Pregnant Man. Tycker att det är så fel och lustigt att göra en man gravid, det är verkligen kvinnans uppgift. Jag kan förstå par som inte kan få barn på naturlig väg, att man adopterar, men jag skulle i varje fall inte vilja se min sambo gravid. Det krävs nog en väldigt speciell man till något sådant.. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0