Dagens shopping

Så, nu är håret kolsvart, spikrakt och platt - precis som jag vill ha det! Efter en sommar med ljusa slingor och en höst med brunt hår blev det nu alltså svart igen - den färg jag trivs i allra bäst! Har beställt hem Löshår (Clip- on's) i samma färg, och ser fram emot att kunna variera med olika längder. Jag har förvisso ganska långt hår själv, men det är kul med förändring :) Får se när det kommer hem, så kanske jag slänger upp en bild :) 

Vad fick jag med mig hem från stan då? (Förutom julklapparna som jag inte vill visa i bloggen...)


- Wedins hade 50% på alla skor & stövlar, så jag fick med mig ett par svarta, knähöga stövlar med låg klack. Precis vad jag behövde!
- Lite hårgrejer (och två förpackningar svart hårfärg, ej med på bilden) från H&M.
- En svart och en grå polo från H&M Divided som magen får plats i :)


- En svart kabelstickad klänning från VILA.
- En khakigrön jättemysig lång jacka från H&M Young (strl 164 och jag typ drunknar i den!). Hade kostat 498kr, men var nedsatt till 149kr. Dessutom fick magen ordentligt med plats, så den blev definitivt dagens kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0