Dan före dopparedan!

I natt sov jag superdåligt. Bebis rörde sig hela tiden, och sparkade som en tok på blåsan, så jag fick springa upp på toa flera gånger. Somnade runt kl 05, och sov sedan till 10 då det var dags och gå upp för att förbereda en dag på stan. Jag var skapligt trött, men det fick gå ändå. Är man ute i sista sekund så får man skylla sig själv..

Nu ska jag fixa det sista här hemma innan avresan mot julfirandet! Passar på att önska er alla en riktigt god jul om det blir så att jag inte skriver här under morgondagen. Hoppas ni får många nya fina minnen tillsammans med era nära! Det här blir vår sista jul som två.. nästa år är vi tre med vårt underbara lilla mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0